close



我本來其實是想唱這首歌的。

----------Lyrics------------

Run, running all the time
奔跑,不停地奔跑
Running to the future
跑向未來
With you right by my side
有你在我身旁

Me, I'm the one you chose
我,我是你的選擇
Out of all the people
是萬中選一的唯一
You wanted me the most
你最需要我

And I'm so sorry that I've fallen
我很抱歉,我禁不起失敗
Help me up, let's keep on running
你拉了我一把,讓我們繼續奔跑
Don't let me fall out of love
不讓我放棄愛情

Running, running, as fast as we can
奔跑,盡情的奔跑
Do you think we'll make it?
你覺得我們能達到目標嘛?
(Do you think we'll make it?)
(你覺得我們能達到目標嘛?)
We're running, keep holding my hand
持續地奔跑,不要放掉我的手
So we don't get separated
我們永遠不會分開

Be, be the one I need
當,當一個我需要的人
Be the one I trust most
當,當一個我最信任的人
Don't stop inspiring me
不要停止振奮我的心

Sometimes it's hard to keep on running
有時很難不停地奔跑
We work so much to keep it going
需要花很大的力氣去持續
Don't make me want to give up
別讓我想要放棄

Running, running, as fast as we can
奔跑,盡情的奔跑
I really hope we make it.
我真希望我們能達到目標
(Do you think we'll make it?)
(你覺得我們能達到目標嘛?)
We're running, keep holding my hand
持續地奔跑,不要放掉我的手
So we don't get separated
我們永遠不會分開

Running as fast as we can
盡情的奔跑
I really hope we make it.
我真希望我們能達到目標
(Do you think we'll make it?)
(你覺得我們能達到目標嘛?)
We're running, keep holding my hand
持續地奔跑,不要放掉我的手
So we don't get separated
我們永遠不會分開

Running, running, as fast as we can
奔跑,盡情的奔跑
Do you think we'll make it?
你覺得我們能達到目標嘛?
(Do you think we'll make it?)
(你覺得我們能達到目標嘛?)
We're running, keep holding my hand
持續地奔跑,不要放掉我的手
So we don't get separated
我們永遠不會分開

Running as fast as we can
盡情的奔跑
I really hope we make it.
我真希望我們能達到目標
(Do you think we'll make it?)
(你覺得我們能達到目標嘛?)
We're running, running, keep holding my hand
持續地奔跑,不要放掉我的手
So we don't get separated
我們永遠不會分開

arrow
arrow
    全站熱搜

    devillove 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()